18 Mayıs 2012 Cuma

Zeytinyağlı Fasulye


Bugünde fasulye ile karşınızdayım.Aslında tazesini de kurusunu da hiç sevmem ama tazesini Uras'ın hatrına pişirmeye başladım.Yemeye başladım kendimce lezzetlendirmeye çalışıyorum, eşim ve annem beğendiler.Sizlerde deneyin bakalım başarabilmiş miyim :)

Malzemeler:

  • 500 Gr. Fasulye
  • 500 Gr. Domates
  • 1 İri Kuru Soğan
  • 2 İri Diş Sarımsak
  • 1/2 Çay Bardağı Zeytinyağı
  • Tuz


Yapılışı:

  • Fasulyenin kenarlarını ayıklayın, ben ince şerit halinde kesiyorum.Doğrayıp yıkayın.
  • Kuru soğanı minik doğrayıp yağda kavurun.
  • Soğanın üstüne fasulyeleri ve tuzunu ekleyip kapağını kapatarak yumuşayana kadar pişirin.
  • Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğrayın, sarımsakları da doğrayın ve tencereye ekleyin.
  • 15 dk. kadar pişirip altını kapatarak soğumaya bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder