10 Nisan 2012 Salı

Pazar Kahvaltısı



  Hafta sonu yeni evlenen arkadaşlarımızı kahvaltıya davet etmiştik.Uras erken uyanınca kahvaltılık dışında pek bir şey hazırlayamadım.Sadece süsleme yapabildim :) Yine de çok beğenildi masa, saatlerce başından kalkamadık...Sunum konusunda size yardımcı olabilir diye fotoğrafları ekliyorum ve pratik kahvaltı salatasını  hemen tarif edeceğim.



Kuzu kulağı, dereotu ve rokayı elinizle iri şekilde parçalayıp karıştırarak tabağa alın.
Kuru domatesi sıcakk suda 10 dk. bekletip dilimleyerek tabağı süseyin.
Yağsız, tuzsuz ama harika bir salata! Kuzu kulağının ekşiliği yetiyor limonda eklemiyorum...


Benim klasiğim peynir tabağı, mutlaka pestil ve ceviz ekliyorum...


Pazar kahvaltılarının olmazsa olmazları domates ve salatalık...


Kahvaltılıklar dışında vakit bulup yapabildiğim damla çikolatalı muffinler...Kahvaltıdan 1-2 saat sonra çay eşliğinde tatlı yemeyi seviyorum...Bu muffinlerin tarifi sır, bilenler vardır ama ben tarif vermiyorum bu benim özel tarifim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder